Select Language مریم دوست دارم
کلبه محبت

  MARYAM  دوست دارم.




 

دیـــــن خــــــــود را داده تا بــــــرگیرم ایمان نگار  

  قبله گاهــــم گـشته ابــــروی و دو چشمان مریم


آنچــنان بــــــــرده دلـــــم با خـــنده ی کنج لبش   

 تا  کـــــــه ناچــــارم شوم هـــر لحظه قربان مریم

 

توبــــه ی روزانه ام از عاشـــقی شبها شکست 

 زیــــر و رویــــم میـــــکند چـون یــاد مژگان مریم

    

گیــــج و منـــــگم حالـــــیا از شــــدت آشفتگی    

 در دلم شـــــــد تـــــیر مهرآگــین به میدان مریم

     

هـــــــــر که را افـــــتاده در گـردن کمند مهر یار    

 اختیارش کـــاملا بـــــــــوده به فــــــــرمان مریم

  

میـشود فـــرهاد و با تیشه بکـــــوبد سنگ کوه    

 گـــــر ببیند عـــشوه ی شــــیرین و جانان مریم

 

 

چشمه چشـمه شد دلم آمد شبی چون دلبرم 

 بــــــــا نگاهـــی گـــشـته بــــودم تیر باران مریم

 

 

ای دریغا او ســـراب و مانده ام من در فـــــراق   

 گشته ام مبـــهوت و مــات و گــیج و حیران مریم

 

 

میشوم مـست و غـزلخوان گر سپیده  سر زند 

 گـــــم شـــــــود دیگــر شــب تاریک هجران مریم

 


خــسروا رویای تــورج  بـــــــوده  در  دلــــداگی    

 جــــــــــان خود را هم فــــــرو ریزد به دامان مریم




برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







چت تلگرام